علی بختیاری رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول، از تصادف میان یک کامیون و یک دستگاه خودرو پژو پارس در صبح امروز خبر داد.

تصادف هولناک در دزفول/ ۳ جوان جان باختند + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سانحه رانندگی در محور صفی آباد به میانرود دزفول سه کشته برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول از کشته شدن سه نفر در حادثه رانندگی محور صفی آباد به میانرود دزفول خبر داد.

سانحه رانندگی در محور صفی آباد به میانرود دزفول سه کشته برجای گذاشت

علی بختیاری رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان اظهار کرد: در ساعت ۳:۰۳ دقیقه بامداد چهارشنبه به اورژانس شهرستان حادثه تصادف در محور صفی آباد به میانرود و روبروی کارخانه تولید یخ اعلام شد.

وی افزود: در این تصادف که متاسفانه میان یک کامیون و یک دستگاه خودرو پژو پارس رخ داد سه نفر سرنشین خودرو در دم جان باختند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دزفول گفت: به دلیل شدت حادثه متاسفانه امکان خارج کردن اجساد از خودرو وجود نداشت که تیم امداد و نجات بهمراهی پلیس راهور با استفاده از جرثقیل اجساد را از خودرو خارج نمودند.

وی ادامه داد: متوفیان ۱۸، ۲۵ و ۲۷ سال سن داشتند و تنها یک نفر آن‌ها بومی منطقه بود، پس از اتمام عملیات به باغ بهشت آرامستان شهید آباد منتقل شدند.

علی بختیاری در خصوص علت تصادف تصریح کرد: این مسئله باید از سوی پلیس راهور مشخص و اعلام شود اما در نظرات اولیه انحراف به چپ دلیل این حادثه بوده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید