سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در کمتر از ۱۲ ساعت، عاملان شهادت دو محیط‌بان زنجانی شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عاملان شهادت دو محیط‌بان زنجانی در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت دو محیط‌بان غیور زنجانی در کمتر از ۱۲ ساعت توسط پلیس استان شناسایی و دستگیر شدند و اعتراف کردند.

سردار رحیم جهانبخش صبح امروز (۱۸ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دو محیط‌بان زنجانی، اظهار کرد: در تعقیب و گریز محیط‌بانان با افراد ناشناس در منطقه حفاظت شده  فیله‌خاصه در شهرستان زنجان دو نفر از محیط‌بانان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از این اقدام ناراحت‌کننده، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان با محوریت پلیس آگاهی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی آغاز شد، افزود: در کمتر از ۱۲ ساعت، عاملان شهادت این دو محیط‌بان زنجانی شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و حرفه‌ای دستگیر شدند.

این مسئول تصریح کرد: اطلاعات پلیس و تحقیقات صورت گرفته، حاکی از این است که این دو محیط‌بان علی‌رغم برتری تجهیزاتی که نسبت به شکارچیان غیرمجاز داشتند، برای پرهیز از اقدامات غیرقانونی، قانون به کارگیری سلاح را رعایت کرده و قصد دستگیری آنان را در محیط حفاظت شده داشتند ولی متاسفانه متهمان در اقدامی غافل‌گیرانه این دو محیط‌بان را که تا آخرین لحظه از کیان محیط‌زیست دفاع می‌کردند، به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به شکار غیرمجاز و شهادت دو محیط‌بان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از متهمان سه قبضه اسلحه شکاری به همراه ابزارآلات شکار و مقداری گوشت شکار غیرمجاز کشف کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید