به گفته ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه سفیر این کشور در آمریکا احتمالا در آینده نزدیک به واشنگتن برنخواهد گشت و راهکار این مساله بستگی به خواست طرف آمریکایی و تمایل برای عادی‌سازی روابط دارد.

سفر روسیه در آمریکا فعلا به واشنگتن بازنمی‌گردد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در پاسخ به سوال خبرگزاری اسپوتنیک درباره زمان بازگشت آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه به ایالات متحده گفت: بحث روزهای آتی در میان نیست.

معاون وزیر خارجه روسیه توضیح داد: زمانبندی بعد از برداشته شدن گام‌هایی از سوی واشنگتن در مسیر دوجانبه مشخص خواهد شد. ما انتظار داریم که آنها حداقل تمایلی برای عادی سازی روابط نشان دهند و گام‌های قابل توجهی در این خصوص بردارند.

پیشتر جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با ای بی سی نیوز گفته بود که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بابت مداخله ادعایی در انتخابات آمریکا بهایی پرداخت خواهد کرد. علاوه بر این، بایدن در پاسخ به اینکه آیا پوتین را "قاتل" می‌داند، قاطعانه پاسخ مثبت داد.

پس از آن، سفیر روسیه در ایالات متحده برای رایزنی و تحلیل گام‌های بعدی در مناسبات با آمریکا فراخوانده شد. در جریان رایزنی‌ها در مسکو، آناتولی آنتونوف نشست‌هایی در وزارت خارجه، دو مجلس پارلمان و همچنین یوری اوشاکوف، دستیار کرملین برگزار کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید