میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در وین درباره نتیجه نشست کمیسیون مشترک برجام نوشت: دو گروه موظف شدند تا گام‌های لازم از سوی ایران و آمریکا درباره اجرای کامل برجام را شناسایی کنند.

 اولیانوف نتیجه نشست کمیسیون مشترک برجام را موفقیت آمیز خواند

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین نتیجه نشست روز سه‌شنبه کمیسیون مشترک برجام را موفقیت آمیز خواند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در توئیتی نوشت: دو گروه در سطح کارشناسی پیرامون رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای موظف شدند تا گام‌های لازم از سوی تهران و واشنگتن را در خصوص اجرای کامل برجام شناسایی کنند.
وی افزود که کار رایزنی‌ بین گروه‌های تخصصی آغاز شده است.
هم زمان وزارت امور خارجه ایران نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دور اول جلسه حضوری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که در گراند هتل شهر وین در حال برگزاری است، با توافق جهت ادامه رایزنی ها در سطح کارشناسی پایان یافت. 
این بیانیه حاکیست: براساس توافق صورت گرفته، دو نشست کارشناسی موازی میان اعضای کمیسیون مشترک برجام جهت انجام رایزنی های فنی در حوزه رفع تحریم و هسته ای تشکیل شد. این نشست های کارشناسی قرار است به بحث و رایزنی در خصوص جنبه‌های فنی و جزئیات مسائل مربوط به لغو تحریم ها و مسائل هسته ای بپردازند و نتیجه بحث های خود را به کمیسیون گزارش نمایند. 
در این بیانیه آمده است: عباس عراقچی‌، رییس هیات کشورمان در نشست کمیسیون تاکید نمود رفع تحریم های‌ آمریکا، اولین و ضروری ترین اقدام جهت احیای برجام می باشد و جمهوری  اسلامی ایران آمادگی کامل دارد به محض رفع تحریم ها و پس از راستی آزمایی آن، اقدامات جبرانی هسته ای خود را متوقف نموده و به اجرای کامل برجام برگردد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید