علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از باند ورود سلاح به کشور ۸۸ قبضه سلاح شامل ۸۰ قبضه کلت کمری و ۸ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

جزییات انهدام باند ورود سلاح به کشور

به گزارش سلام نو به نقل از کیهان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۸۸ قبضه اسلحه به همراه تعداد قابل توجهی فشنگ از این باند کشف شد.

علی‌اکبر جاویدان، افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند توزیع سلاح غیرمجاز و اینکه قصد دارند از مرزهای غربی تعداد قابل توجهی اسلحه و مهمات وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان اسلحه در محور ماهیدشت - کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند.

وی ادامه داد: ماموران به محض مشاهده خودروی حامل قاچاقچیان آن را در عملیاتی ضربتی توقیف و طی بازرسی‌های انجام شده ۸۸ قبضه سلاح شامل ۸۰ قبضه کلت کمری و ۸ قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

او افزود: در ادامه بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی تعداد یک‌هزار و ۳۵۵ عدد فشنگ کلت کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای باند، ادامه داد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای آن با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید