در این پیام بر "ایستادگی عربستان در کنار اردن در رویارویی با تمامی چالش‌ها بعد از رخدادهای اخیر که اردن شاهد آن بود و هدف از آن اقدامات برهم زدن ثبات کشور بود"، تاکید شده است.

پادشاه اردن پیام پادشاه عربستان را دریافت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد که ارسال این پیام از جانب سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برای عبدالله دوم، پادشاه اردن در پی بحران اخیر در اردن و مطرح شدن اتهاماتی علیه شخصیت‌های برجسته این کشور از جمله حمزه بن حسین، برادر ناتنی عبدالله دوم مبنی بر "برهم زدن ثبات کشور" انجام شد.

أیمن الصفدی، وزیر خارجه اردن با فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان که روز دوشنبه واردن اردن شد، دیدار کرد. بن فرحان در این سفر حامل پیامی از سلمان بن عبدالعزیز برای پادشاه اردن بود.

در این پیام بر "ایستادگی عربستان در کنار اردن در رویارویی با تمامی چالش‌ها بعد از رخدادهای اخیر که اردن شاهد آن بود و هدف از آن اقدامات برهم زدن ثبات کشور بود"، تاکید شد.

از سوی دیگر، الصفدی به پادشاه عربستان سلام و درود عبدالله دوم و قدردانی وی از مواضع حمایتی همیشگی ریاض از اردن انتقال داد و بر عمیق بودن روابط برادرانه تاریخی میان دو کشور تاکید کرد.

پیشتر روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که یک هیئت عربستانی به ریاست فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان روز دوشنبه به اردن رفت تا خواهان آزادی باسم عوض الله، یکی از اردنی‌های بازداشت شده در روز شنبه به اتهام تلاش برای برهم زدن ثبات کشور شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید