۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 55238473

براساس مشاهدات میدانی و گزارش های رسیده عرضه روغن سرخ‌کردنی هم در بازار کم شده است.

عرضه روغن سرخ‌کردنی هم کم شد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سال گذشته تولید و توزیع روغن مایع و جامد چالش های بسیاری را به همراه داشت و کاهش عرضه آن به بازار، بسیاری را برای خرید روغن مجبور به ایستادن در صفهای طولانی کرد. البته اقدامات صورت گرفته و تزریق چندین هزار تن روغن توسط شرکت بازرگانی دولتی توانست ثبات و آرامش نسبی در بازار برقرار کند، اما کمبود روغن جامد همچنان پابرجا ماند.

امسال نیز  عرضه کم روغن جامد همچنان ادامه دار شده است و در کنار آن  نیز براساس مشاهدات میدانی و گزارش های رسیده از خرده فروشی های سطح شهر تهران، عرضه روغن سرخ کردنی هم در مغازه ها کم شده است.

موضوعی که رییس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که روغن سرخ کردنی به اندازه کافی در بازار وجود دارد و  علت اینکه در برخی از خرده فروشی‌ها عرضه نمی شود، کمبود روغن نیست بلکه موضوع این است که این خرده فروشی‌ها واحد خود را در سامانه جامع تجارت تعریف نکرده و کد نقش دریافت نکرده اند.

تابش در صحبت هایش همچنین به عرضه روغن جامد نیز اشاره کرد و گفت که در حال حاضر مشکل اصلی، تامین روغن جامد است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نظارت، امیدواریم تا پیش از ماه مبارک رمضان این مشکل برطرف شود.

با وجود اینکه مسئولان مربوطه از سال گذشته همواره وعده داده‌اند که مشکلات موجود در تولید و توزیع روغن جامد و مایع را حل کنند، اما به نظر می رسد که این وعده‌ها هنوز عملیاتی نشده و تنها حد حرف باقی مانده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید