به دلیل ورود موج چهارم کرونا، حضور سازمان بورس و اوراق بهادار در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه منتفی است.

حضور بورس در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه منتفی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سازمان بورس و اوراق بهادار درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سال جاری، اعلام‌کرد: با وجود آمادگی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها برای برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در تقویم سنتی یعنی اواخر اردیبهشت‌ماه، با توجه به ورود موج چهارم کرونا و در مسیر حمایت از کادر زحمت‌کش درمان و همچنین مراقبت از سلامت مردم، مشارکت و حضور مجموعه بورس در این نمایشگاه منتفی است.

بدیهی است این سازمان در راستای ارتقای سطح سواد مالی مخاطبان و معرفی محصولات بورسی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در این مسیر از ظرفیت‌هایی همچون صدا و سیما، فضای مجازی، رسانه‌های خبری و غیره برای ارتقای فرهنگ سرمایه‌گذاری، بیش از پیش بهره خواهد برد.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا که از اسفند ماه سال ۹۹ با گستردگی شدیدی همراه شد مانع تجمع و برگزاری همایش در حوزه‌های مختلف شد که به دنبال آن سازمان بورس با توجه به شرایط کشور و حوزه سلامت عمومی مردم برگزاری نمایشگاه بورس را متتفی اعلام کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید