رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اعلام آخرین وضعیت کرونا در این استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶۹ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی رکورد زد/ ابتلای ۸۶۹ نفر در یک روز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶۹ نفر در استان به کرونا مبتلا و بیش از یک پنجم آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۹۴ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که بیشترین میزان از اواخر پاییز گذشته تاکنون است.

وی اضافه کرد: ۷۴ نفر از افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا بستری شده اند، مربوط به ارومیه بودند که شیوع قابل توجه بیماری در این شهر را نشان می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری های مربوط به سندرم حاد تنفسی در استان به ۷۴۵ نفر رسید.

آقازاده گفت: نزدیک به ۲۰۰ نفر از این تعداد در بخش های مراقبت های ویژه بستری بوده و ۴۰ نفر نیز با استفاده از  دستگاه ونتیلاتور تنفس دارند.

وی از فوت ۶ تن طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به سه هزار ۸۰۸ تن رسیده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۱۲۷ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و سه درصد از آنها جان خود را از دست داده اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید