سخنگوی باشگاه استقلال درباره علت عدم انتقال امین قاسمی نژاد، مهاجم تیم پدیده مشهد به جمع آبی پوشان پایتخت توضیح داد.

علت عدم انتقال قاسمی‌نژاد به جمع آبی‌پوشان چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، امین قاسمی نژاد، مهاجم تیم پدیده مشهد یکی از جدی‌ترین اهداف نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال بود که با وجود توافق با این بازیکن، باشگاه مشهدی رضایتنامه او را صادر نکرد و این انتقال انجام نشد.

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در این خصوص شفاف سازی کرد: واقعیت این است که در درون باشگاه پدیده چه اتفاقاتی رخ داده و چه کسانی برنامه داشتند. ما تلاش کردیم این بازیکن را جذب کنیم اما متاسفانه این اتفاق رقم نخورد. توافق ما تا دقایق پایانی پیش رفت، در ابتدا قرار بود رقم 2 میلیارد برای رضایتنامه این بازیکن پرداخت شود اما باشگاه پدیده دوباره تاکید کرد که 3 میلیارد می‌خواهد. در توافق با خود بازیکن قرار شد یک میلیارد تومان از قرارداد قاسمی نژاد با استقلال کسر شود تا ما با پرداخت همان 2 میلیارد این بازیکن را جذب کنیم. در این بین آقای نامداری حاضر شد چک بدهد اما مسئولان پدیده گفتند چک آقای عبدیان را می‌خواهند.

او ادامه داد: در این بین آقای عبدیان چک نداشت و نمی‌توانست از طرف شرکت چکی را به افراد حقوقی یا حقیقی بدهد. در ادامه  عنوان شد پشت چک آقای نامداری را آقای عبدیان امضا کند ولی دوستان چند روز بعد اعلام کردند چک‌های آقای نامداری مشکل دارد. البته پذیرش این موضوع کمی عجیب است چون اعتبار آقای نامداری مشخص است. بعد از این همه اتفاقات کارگزار وارد عمل شد و  قبول کرد چک بدهد اما مسئولان پدیده این موضوع را هم نپذیرفتند. آنها در شب عید اعلام کردند اگر رقم به صورت نقدی پرداخت شود حاضر هستند بازیکن را منتقل کنند اما این موضوع برای ما مقدور نبود. ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داد و درون باشگاه پدیده چه مسائلی صورت گرفت اما واقعیت این است که ما تمام تلاش خود را کردیم که قاسمی نژاد جذب استقلال شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید