تجمع سوسک ها در یک منزل مسکونی در کرمان حادثه تلخی را رقم زد.

حادثه هولناک با تجمع سوسک‌ها در خانه یک کرمانی/ عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، عامل آتش سوزی در خانه مسکونی خانواده کرمانی سوسک ها بودند.

ابوذر فدایی گفت: استفاده از بنزین برای مهار سوسک های منزل سبب انفجار یک واحد منزل مسکونی در خیابان نماز شهر کرمان شد.

ابوذر فدایی معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در رابطه با انفجار یک منزل مسکونی در خیابان نماز اظهار کرد: ظهر روز گذشته حوالی ساعت ۱۲ و ۱۲ دقیقه با سازمان آتش نشانی تماس گرفته شد مبنی بر رخداد آتش سوزی و انفجار یک منزل مسکونی در خیابان نماز که سریعا نیروهای خود را جهت اطفا حریق به محل اعزام کردیم.

سوسک عامل آتش سوزی خانه / در کرمان رخ داد

وی گفت: حجم حریق بسیار زیاد بود اما دلیل اصلی این اتفاق هنوز در دست بررسی و کارشناسی است.

معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان افزود: صاحب منزل اعتراف کرد که برای از بین بردن سوسک های داخل منزل از بنزین استفاده کرده که باعث این انفجار مهیب شده است.

فدایی عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد حریق سه دستگاه خودرو آتشنشانی به همراه ۱۲ نیروی عملیاتی به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این انفجار باعث تخریب و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی و منزل هم‌جوار آن شد و همچنین دو واحد مسکونی فوقانی آن دچار دودزدگی شدند که حریق با حضور به‌موقع آتش‌نشانان مهار شد.

معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ابراز کرد: درست است که بنزین فرار است اما بخار آن سبب می شود تا با یک جرقه ایجاد انفجار مهیب شود که حجم انفجار، شعله، حرارت و تخریب بنزین از گاز شهری بیشتر است.

فدایی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این انفجار کشته نداشتیم اذعان کرد: همسر صاحب خانه برای دوری از حرارت به حیات خلوت پناه برده بود که توسط نیروی عملیاتی آتش نشانی نجات پیدا کرد و تنها صاحبخانه که مرد بود دچار سوختگی سطحی شده بود.

وی تصریح کرد: با آمدن فصل بهار به سمت هوای گرم می رویم و وسایل حریق سازی چون وسایل گرمایشی خاموش می شود و تنها وسیله ای که همیشه و در تمامی فصول مورد استفاده قرار می گیرد برق است نکته مهمی باید در نظر گرفته شود این است زمانی که از منزل خارج می شویم باید تمامی چک کنیم که تمامی وسایل برق سوز از پریز خارج شده باشند.

معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات شهری کرمان خاطرنشان کرد: در فصول پیش رو بیشتر برق گرفتگی و نشتی گاز را داریم که کلیه شهروندان به نکات ایمنی توجه کامل داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید