اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اعتراض رده‌های پایه به وضعیت مالی گفت: قرار شده اطلاعاتی در این خصوص به من داده شود، تا در جلسه بعدی وضعیت‌ آن مشخص شود.

ما اگر بازیکنی را می‌خواهیم، باید کارهای قانونی‌اش را انجام دهیم تا به مشکل نخوریم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره بدهی درهمی باشگاه استقلال که در دوران احمد سعادتمند به وجود آمده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه‌ای امروز برگزار شد البته دوستان هیات مدیره امروز قرار نبود بیایند و جلسه هیات مدیره به روز بعد موکول شد و من کاری داشتم که به باشگاه آمدم. اطلاعاتی که من درباره این مطلب و این بدهی دارم این است که یک چک به عنوان دریافتی داده شده است و این مساله را آقای سعادتمند به من اعلام کردند.

او ادامه داد: این قرارداد خارج از چارچوب هیات مدیره انجام شده است اما با امضای مدیرعامل صورت گرفته است. بعد از بررسی‌های انجام شده، مشخص شده این چک داده شده است اما معلوم نیست که در کجا پرداخت شده است. باید دید این پول در کجا پرداخت شده است. طبق صحبت‌های سعادتمند، با این پول بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شده است اما قراردادی بین باشگاه و پرداخت کننده چک انجام شده است. البته حوزه حقوقی باشگاه به این قرارداد اعتراض کرده است و مراحل قضایی‌اش انجام خواهد شد.

خلیل‌زاده درباره حضور علی نامداری در هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ایشان هم‌چنان به عنوان مشاور هیات مدیره در باشگاه حضور دارند و اگر خدا بخواهد به جمع ما اضافه می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اعتراض رده‌های پایه به وضعیت مالی خاطرنشان کرد: قرار شده یک اطلاعاتی در این خصوص به من داده شود. تا در جلسه بعدی وضعیت‌ آن مشخص شود.

او درباره انتقال پیدا نکردن امین قاسمی‌نژاد به استقلال و در پاسخ به این سوال که آیا انجام نشدن این انتقال به علت مشکل از هیات مدیره باشگاه بوده است؟ گفت: گذشته‌ها گذشته است و تیم دارد به آسیا می‌رود. ما اگر بازیکنی را می‌خواهیم، باید کارهای قانونی‌اش را انجام دهیم تا به مشکل نخوریم.

خلیل‌زاده در پایان در خصوص وضعیت قراراداد میلیچ گفت: مشکل او هم حل می‌شود. در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید