حسین کاظمی، پیشکسوت استقلال با اشاره به بازی این تیم مقابل پیکان گفت: آبی‌پوشان اگر سرعت بیشتری به بازی می‌دادند می‌توانستند موفق‌تر باشند.

استقلال در بازی با پیکان فرصت داشت اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند

به گزارش سلام نو، حسین کاظمی»روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تساوی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: به طور حتم اگر امین قاسمی‌نژاد جذب استقلال می‌شد قدرت این تیم افزایش پیدا می‌کرد و می‌توانست قدرت تهاجمی‌اش در نیم فصل دوم افزایش پیدا کند.

وی افزود: استقلال این فرصت را داشت تا اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند اما گاهی اوقات در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پیکان بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود و با چندین نفر دفاع می‌کرد تا حداقل امتیاز را مقابل آبی‌پوشان به دست آورد.

کاظمی تصریح کرد: به طور حتم استقلال برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید صلابت بیشتری داشته باشد تا بتواند از پس رقیبان خارجی خود بر آید.

وی تاکید کرد: آبی‌پوشان اگر سرعت بیشتری به بازی می‌دادند می‌توانستند موفق‌تر باشند، به طور حتم کادر فنی استقلال این بازی را به طور کامل آنالیز کرده تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال مربیان و بازیکنان خوبی در اختیار دارد که با آنها می‌تواند در رقابت‌های آتی موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد.

تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل پیکان به تساوی بدون گل دست یافت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید