۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 55237679

سرهنگ ابراهیم عرب زاده فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر، از قتل در خیابان ساحلی بوشهر بخاطر دعوای لفظی خبر داد.

دعوای لفظی در بوشهر خون به پا کرد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دعوای لفظی بین مرد ۴۴ ساله و یک جوان در خیابان ساحلی بوشهر قتل به پا کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصی که مرد ۴۴ ساله‌ای را در خیابان ساحلی بوشهر به قتل رسانیده بود،‌ در عملیات ماموران پلیس و در محل وقوع قتل دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده صبح امروز اظهار داشت:‌ در ساعت ۳۴ دقیقه بامداد با اعلام گزارشی از یک نزاع و درگیری منجر به جرح در خیابان ساحلی شهر بوشهر جنب باشگاه بدنسازی ایرانجوان، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ مصلی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

قتل در خیابان ساحلی بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد که جوانی ۲۲ ساله راننده خودرو پراید با فردی ۴۴ ساله که راکب موتورسیکلت بوده به علت بحث و جدل لفظی در خیابان به انگیزه بد رانندگی کردن و احتمال تصادف، درگیر شده و با ضربات چاقو باعث مصدومیت شدید او شده است.

سرهنگ عرب زاده خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه حین انتقال راکب موتورسیکلت توسط اورژانس به مرکز درمانی، ‌این فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه با عکس العمل سریع ماموران ضارب بلافاصله در محل وقوع قتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: آموزش مهارت‌های زندگی و کنترل خشم با قدری تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید