محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سایپا در نیم فصل اول نشان داد که مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی دارد و توانسته از تمام تیم‌های بزرگ امتیاز بگیرد.

باید سایپا را خیلی دست بالا بگیریم / در بازی امروز بازیکن محروم نداریم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «محرم نویدکیا» امروز (یکشنبه)  پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا امیدوارم سال جدید برای همه خوب باشد و ویروس کرونا نیز از بین برود تا همه از زندگی لذت ببرند. سایپا تیم خوبی است و جوانان خوب و با انگیزه‌ای دارد. شاید شرایط این تیم در طول فصل چندان ایده‌آل نبود اما این دلیلی نمی‌شود که بازی آسانی پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: سایپا در نیم فصل اول نشان داد که مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی دارد و توانسته از تمام تیم‌های بزرگ امتیاز بگیرد. این تیم از ما نیز در اصفهان امتیاز گرفت. می‌دانیم بازی بسیار سنگین و سختی را پیش رو داریم و بازیکنانم هم می‌دانند که اگر بخواهند خوب و با تمرکز بازی نکنند ممکن است امتیاز از دست بدهیم. باید سایپا را خیلی دست بالا بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: کادر فنی حریف در این یکی دو سال سعی کرده بیشتر با جوان‌ها همکاری داشته باشد و آنها این کار را خوب بلد هستند. این موضوع می‌تواند کار را برای همه رقبا سخت کند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و از این بازی امتیاز بگیریم.

نوید کیا تصریح کرد: برای بازی با سایپا محروم نداریم اما «شایان مصلح» را به خاطر مصدومیت نداریم. «محمدرضا خلعتبری» هم از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. اگر او توانست به تیم کمک کند که از او استفاده می کنیم و اگر نه از بازی‌های بعد از او استفاده خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان اصفهان از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (دوشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید