رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضای خانواده اش به ویروس جهش یافته کرونا مبتلا شدند.

ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیر عامل مجمع خیران سلامت مشهد از ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضای خانواده وی به کرونای جهش یافته خبر داد.

علیرضا کلاهان گفت: دکتر "محمدحسین بحرینی" رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضای خانواده وی که مبتلا به کرونای جهش یافته هستند مراحل درمانی را طی می‌کنند.
وی افزود: این در حالی است که ایشان به دلیل شرکت در جلسات و تماس با افراد مختلف می بایست در اولویت دریافت واکسن کرونا می بود اما از اختیارات خود در این زمینه استفاده نکرد و با ازخودگذشتگی در گروه هدف دریافت واکسن کرونا  قرار نگرفت.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیش از ۹ هزار دانشجو و حدود ۲۵ هزار کارمند بهداشتی و درمانی، هم اکنون به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور مطرح است.
تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از کادر بهداشتی و درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا دریافت کرده اند، این رقم به جز واکسن هایی است که به بیماران خاص، پاکبانان، غسال ها، سالمندان و بیماران زیرپوشش بهزیستی و ایثارگران تزریق شده است.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۳۹۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۲ هزار و ۹۹۹ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون یک میلیون و ۶۴۲ هزار و  ۴۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید