طبق آخرین گزارش ها، آمار مبتلایان ویروس کرونا در سراسر جهان از ۱۳۱ میلیون نفر هم عبور کرده است.

ابتلای بیش از ۱۳۱ میلیون نفر به کرونا در جهان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، براساس گزارش‌ مراکز رسمی، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا شامگاه شنبه به ۱۳۱ میلیون و ۹ هزار نفر رسیده است.

از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۲ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.

براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، ۷۰ هزار و ۲۴ نفر به کووید ۱۹مبتلا  شده و یک هزار و یک نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به ۳۱ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۹۶۸ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۵۶۷ هزار و ۶۱۰ نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید ۱۹ در آمریکا  ۲۳ میلیون و ۸۲۵ هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، برزیل، هند، فرانسه، روسیه و انگلیس به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

افزایش شمار مرگ و میر بیماران کرونایی در آمریکا در حالی روند صعودی دارد که دولت بایدن در تلاش است تا سوء مدیریت به جای مانده از دوره رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مقابله با ویروس کرونا در این کشور را کنترل کند، وضعیتی که اقتصاد آمریکا را با بحران مواجه ساخته است.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در آمریکا در حالی رخ می دهد که بیشترین تعداد واکسن در این کشور تا کنون توزیع شده و در شرایطی که جهان با کمبود واکسن کرونا دست و پنجه نرم می کند دولت فدرال آمریکا مقدار زیادی از دوزهای واکسن را خارج از نیاز خود انبار کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید