دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر آخرین آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در این استان تا ۱۴ فروردین را اعلام کرد.

افزایش آمار بستری‎‌های کرونا در بوشهر/ مجموع جان‌باختگان به ۹۲۳ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مهر،  دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۱۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه فوت سه نفر از هم استانی‌های عزیزمان ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسیده است که خانمی ۶۵ ساله و دارای بیماری زمینه‌ای سرطان روده، دیابت و فشارخون و دو آقای ۶۲ ساله که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و تشنج هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۲ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۶ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۴ هزار و ۱۷۸ نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۴ فروردین‌ماه ۹۲۳ مورد بوده است که از این تعداد ۹۰۲ نفر مورد مثبت قطعی و ۲۱ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

آخرین آمار بستری بالای ۲۰۰ بیمار در روز بخش‌های کووید بیمارستان‌های استان بوشهر مربوط به آبان ۹۹ بوده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید