به گفته یک منبع آگاه و مسوول در استانداری خراسان رضوی، نشست امروز اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در مشهد، به صورت کاملا آرام و محترمانه برگزار شده و داشته و در جریان آن توهینی به کسی رخ نشده است.

به هیچکس در نشست جهانگیری در مشهد توهین نشده است

به گزارش سلام نو به نقل ازایرنا، اسحاق جهانگیری که صبح امروز وارد مشهد شد در نخستین برنامه سفرش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، مدیران دستگاههای اجرایی استان و سه نفر از نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شوای اسلامی، شرکت کرد.

گزارش خبرنگار ایرنا که در طول این نشست در محل استانداری خراسان رضوی حضور داشت حکایت از جوی آرام و کارشناسی با سخنرانی معاون اول رییس جمهوری، استاندار خراسان رضوی، همه نمایندگان مجلس حاضر در این نشست و برخی از مدیران نهادهای اجرایی استان دارد.

با این وجود "احسان ارکانی" نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، امروز پس از پایان حضورش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اقدام به انتشار توییتی گلایه‌آمیز با محتوای تند کرد.

وی در متن این توییت مدعی شد عوامل نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان مجلس توهین کرده و دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را کتک زده و بازداشت کرده‌اند.

این در حالی است که نشست جهانگیری با مسوولان خراسان رضوی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی روالی عادی داشته و هیچگونه رخداد غیرمعمول در آن دیده نشده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از سخنرانان این نشست بود که پس از پایان سخنانش، به آرامی و به تنهایی نشست را در حالی که دیگر نمایندگان مجلس هنوز در آن حضور داشتند بدون هیچ تنشی ترک کرد.

منبع مسوول و آگاه در استانداری خراسان رضوی که خواست نامش ذکر نشود به خبرنگار ایرنا گفت: گویا در فضای بیرون از نشست یکی از کارکنان دفتر نماینده نیشابور دچار اختلاف با گروه محافظان نهاد ریاست جمهوری و عوامل حراست شده است.

وی نام این فرد را "طلایی" ذکر و بیان کرد: هنوز اطلاعات دقیق و تکمیلی از این رخداد دریافت نکرده‌ایم اما گویا دلخوری نماینده نیشابور از همین اتفاق موجب عصبانی شدن وی و شتاب در انتشار توییتی با مضومن تند شده است.

معاون اول رییس جمهوری به منظور سفری یک روزه همراه با چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه‌ها وارد مشهد شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید