بنابر اعلام یک سرباز زن ارتش آمریکا، او زمانی که در پایگاه «فورت استیل» در ایالت اوکلاهاما تحت آموزش بوده، از سوی ۲۲ نیرو مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

آزار جنسی ۲۲ مرد نظامی به یک زن در ارتش آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه بلیز میدیا، ارتش آمریکا با تایید این خبر از آغاز تحقیقات درباره این آزار جنسی در این پایگاه خبر داد و اعلام کرد چندین مربی تعلیق شده‌اند اما اشاره‌ای به تعداد نیروهای خاطی نداشت.

پنج‌شنبه گذشته ژنرال کن کمپر، فرمانده کل مرکز فورت استیل با برگزاری کنفرانسی خبری گفت که این قربانی شنبه افشاگری کرده بود. او گفت، تمام کادر خاطی در این اذیت و آزار جنسی تعلیق و از هرگونه برنامه آموزشی کنار گذاشته شده‌اند.

این ژنرال آمریکایی گفت: جان سربازی که از این اذیت و آزار جنسی پرده برداشته، در امان است. او به خدمات ویژه مشاوره قربانیان دسترسی دارد. ما دل‌شکسته و غمگین شده‌ایم که چنین حادثه‌ای رخ داده است. این غم‌انگیز است.

پایگاه اینترسنت جمعه به نقل از یک مقام مطلع گزارش داد که ارتش آمریکا در حال بررسی اتهاماتی در رابطه با آزار یک سرباز زن به دست ۲۲ پرسنل نظامی است و ویدیویی مرتبط با یکی از موارد که چندین نیرو در آن دست داشتند، در این پایگاه دست به دست می‌شد و در اختیار بازرسان ارتش قرار گرفت.

به این پایگاه فورت هود ۲ هم گفته می‌شود. فورت هود پایگاهی در تگزاس است که در سال‌های اخیر با شمار بالای تلفات و آزار و اذیت جنسی شناخته می‌شود و پس از قتل یک سرباز در آن به دست سرباز دیگری در کانون توجه قرار گرفت. پس از این قتل، ارتش آمریکا ۱۴ افسر و سرباز را تعلیق یا اخراج کرد.     

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید