سرهنگ علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر، از از انفجار کپسول گاز پیک نیک در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: ۹ نفر مصدوم شدند.

انفجار وحشتناک پیک‌نیک در اصفهان/ آمار مصدومان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر" از انفجار کپسول گاز پیک نیک در یک منزل مسکونی و سوختگی ۹ نفر خبر داد.

 سرهنگ "علی صادقی" اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد انفجار گاز پیک نیک در خیابان استاد "شهریار" شهرستان "شاهین شهر" بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه گاز پیک نیک منفجر می شود که متاسفانه ۹ نفر دچار سوختگی می شوند و برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین شهر" ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد این افراد با پیک نیک در حال پخت غذا بوده اند که ناگهان منفجر می شود ولی علت کارشناسانه آن در دست بررسی است.

بنابراعلام ، پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادقی ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه از شهروندان خواست، در همه حال اصول و نکات ایمنی را رعایت و مقدم بر شروع کارها بدانند، حتی الامکان از پیک نیک در پخت و پز استفاده نشود و از سالم بودن سیلندرآن و این موضوع که نشتی نداشته باشد مطمئن شوند تا ان شاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید