در تاریخ سی ام اسفند ماه سال گذشته جوان زاهدانی در خیابان با چاقو به قتل رسید.

ماجرای قتل هولناک جوان زاهدانی وسط خیابان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در پی قتل جوانی در خیابان مراد قلی شهر زاهدان رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان ماجرای این قتل هولناک را تشریح کرد.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان درباره خبر قتل جوانی در تاریخ سی ام اسفند ماه سال گذشته در خیابان مراد قلی و تقاطع سعدی شهر زاهدان و انتشار آن در فضای مجازی مبنی بر قتل یکی دیگر از جوانان زاهدانی توسط سارقان ، جزئیات این خبر را این گونه تشریح کرد.

قتل جوان زاهدانی به خاطر اختلافات خانوادگی

او افزود: پس از ارجاع پرونده و انجام تحقیقات میدانی توسط ماموران پلیس آگاهی استان و شهود عینی در محل مشخص شد، مقتول در گذشته به علت یکسری اختلافات قبلی (اختلافات خانوادگی) با فردی، در روز حادثه حین تردد در خیابان مراد قلی توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مورد ضربات چاقو قرار می‌گیرد که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارد فوت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه انتشار خبر قتل این جوان توسط سارق و یا سارقان مورد تایید این پلیس نمی‌باشد چرا که هیچ گونه سرقتی از وی نشده است، عنوان کرد: با توجه به شناسایی متهم، اقدامات فنی و تخصصی کاراگاهان پلیس برای شناسایی محل اختفاء متهم و دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید