محمد نوری، پیشکسوت استقلال می‌گوید بعد از استعفای فکری، بهترین گزینه فرهاد مجیدی بود. هرچند که خود من موافق حضور او در استقلال نبودم اما از آنجایی که مجیدی گزینه ای امتحان پس داده بود و با تیم آشنایی داشت بهترین گزینه برای سرمربیگری بود.

غرور و تکروی فکری از مهم‌ترین دلایل موفق نشدن او در استقلال بود / دست مجیدی باز است و مهره های تاثیرگذاری دارد

به گزارش سلام نو، محمد نوری در گفت‌وگو با برنا درباره شرایط این تیم در سال ۹۹ اظهار داشت: در سالی که سپری شد اتفافات خوبی برای استقلال رقم نخورد. حاشیه‌های زیادی برای تیم پیش آمد که همین حاشیه ها قهرمانی جام حذفی را از استقلال گرفت. در ادامه هم گزینه اصلی باشگاه برای سرمربیگری تیم محقق نشد و فکری در حالی سرمربی استقلال شد که آخرین گزینه باشگاه بود. با توجه به سبقه فکری در استقلال به نظر می رسید با آمدن او تیم شرایط بهتری پیدا کند چون فکری سالها کاپیتان استقلال بود و با حاشیه های تیم آشنایی داشت و ما انتظار داشتیم تیم روند رو به رشدی داشته باشد اما با وجود این که استقلال مهره های زیادی داشت اما اوضاع مطابق میل هواداران پیش نرفت.

او در ادامه گفت: روند استقلال در دوران فکری به گونه ای بود که هوداران راضی نبودند. فوتبال بی کیفیت استقلال و صدرنشینی ای که از دست رفت باعث شد هواداران خواستار جدایی فکری شوند و همین مسایل فشار را روی کادرفنی استقلال افزایش داد. فکری از همبازیان و دوستان خوب من است اما اشتباهات زیادی در استقلال داشت. او باید از بزرگترهای استقلال کمک و مشاوره می گرفت یا دستیاران قوی برای خودش انتخاب می کرد. به نظر من غرور و تکروی فکری از مهم ترین دلایل موفق نشدن او در استقلال بود. البته هجمه ها و انتقادها هم از او زیاد بود و باعث شد فکری نتواند روی مسایل فنی تمرکز کند. حاشیه سازانی هم که همواره به دنبال زمین خوردن استقلال هستند نگذاشتند فکری آرامش داشته باشد و در مجموع همه عوامل باعث شد او نتواند در استقلال موفق باشد.

نوری درباره بازگشت مجیدی به استقلال بیان کرد: بعد از استعفای فکری، بهترین گزینه فرهاد مجیدی بود. هرچند که خود من موافق حضور او در استقلال نبودم اما از آنجایی که مجیدی گزینه ای امتحان پس داده بود و با تیم آشنایی داشت بهترین گزینه برای سرمربیگری بود. در حال حاضر هم فکر می کنم شرایط استقلال بهتر شده و شخصا برای استقلال با هر سرمربی ای آرزوی موفقیت و سربلندی دارد هرچند که از مجیدی دلخورم و معتقدم در آن برهه زمانی باید به خاطر استقلال سکوت می کرد و وارد دعوا با مدیرعامل نمی شد. مجیدی اگر در آن زمان قصد رفتن از استقلال را هم داشت خوب بود که با جام می رفت ولی متاسفانه حاشیه های باعث شد استقلال در سال ۹۹ هیچ قهرمانی به دست نیاورد. در حال حاضر هم وظیفه همه پیشکسوتان استقلال حمایت از این تیم است چون موفقیت استقلال از همه چیز مهم تر است.

مدافع اسبق استقلال درباره این که آیا به موفقیت این تیم خوشبین هست یا نه، افزود: دست مجیدی باز است و مهره های تاثیرگذاری هم دارد. البته خود فرهاد باید پخته تر و باتجربه تر عمل کند. امیدوارم امسال استقلال بتواند قهرمانی لیگ یا جام حذفی را از آن خود کند و باعث خوشحالی هواداران شود. مجیدی هم کاملا مشخص است که برای استقلال زحمت می کشد و تمرکزش روی موفقیت تیم است.

نوری درباره این که چه خواسته مهمی برای سال جدید دارد، گفت: بزرگترین آرزویم قهرمانی استقلال در لیگ، جام حذفی و آسیا است. ضمن این که در سال جدید امیدوارم کرونا دست از سر همه مردم دنیا بردارد و سالی پر از برکت و حال خوب را در پیش داشته باشیم. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید