بنابر اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، در نوروز امسال بیش از یک میلیون خودرو به استان وارد و بیش از یک میلیون خودرو نیز از گیلان خارج شدند.

یک میلیون خودرو در طرح نوروزی از گیلان خارج شدند

به گزارش سلام نو، فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت ۱۲ فروردین شاهد تردد دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۲۸۹ خودرو در استان بودیم.

وی از ورود یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۲۲۹ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین یک میلیون و ۳۴ هزار و ۶۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۴۵۸ هزار و ۱۴۶ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۳۵۷ هزار و ۵۸۸ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور آزادراه رشت - قزوین با میزان تردد ۳۵۵ هزار و ۵۷۶ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، اضافه کرد: روز گذشته ۵۷ هزار و ۴۶۰ خودرو وارد گیلان و ۶۲ هزار و ۶۱۰ خودرو از گیلان خارج شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید