به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی، در ایام نوروز امسال ۱۰۰ خودرو توسط پهپادهای پلیس جریمه شدند.

جریمه شدن ۱۰۰ خودرو توسط پهپادهای پلیس

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، سردار قاسم رضایی با بیان اینکه پهپادهای پلیس در گام اول ۱۰۰ خودرو را جریمه کردند، گفت: در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ و روز طبیعت از تفرجگاه‌ها، تفریحگاه‌ها و پارک‌های استان تهران بازدید هوایی صورت گرفت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پایش هوایی فوق به رصد محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت و ترددهای جاده‌ای پرداخته شد، اظهار کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت و اکثر مردم براساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده‌اند.

وی ضمن تشکر از مردم در راستای پایبندی به پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت گفت: ان‌شاءالله بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروزهای آتی، سنت‌های سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد.

سردار قاسم رضایی گفت: امسال برای نخستین بار در نیروی انتظامی از پهپادها برای کنترل محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با توجه به لزوم توسعه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین و هوشمند در انجام ماموریت‌های محوله، امسال در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ خودرو با کمک پهپادها اعمال قانون شدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید