سرهنگ «علیرضا ناصری‌نژاد» جانشین پلیس پیشگیری تهران از انهدام و دستگیری باند دزدان و مالخرهای خودروهای لوکس معروف به باند پیرمردها خبر داد.

انهدام باند معروف پیرمردها در شمال تهران

سرهنگ "علیرضا ناصری‌نژاد" جانشین پلیس پیشگیری تهران با اعلام انهدام باند پیرمردهای سارق و مالخر لوازم خودروهای لوکس در شمال تهران،گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو از خودرو های لوکس در محدوده کلانتری‌های ۱۰۱ تجریش و ۱۲۳ نیاوران و ثبت شکایت مال باختگان، عوامل این دوکلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهم این پرونده‌ها دست به کار شدند

 جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: در تحقیقات میدانی از محل های سرقت و پالایش اطلاعات به دست آمده مشخص که سارق یک پیرمرد بوده که با استقاده از یک دستگاه خودروی تیبا، در محل های سرقت حاضر می شود.

تطبیق چهره پیرمرد سارق با تصاویر مجرمان

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از سارق به دست آمد و با تطبیق چهره وی با تصاویر مجرمان حرقه ای مشخص شد که وی سابقه دار بوده و مدتی قبل از زندان آزاد شده است، بیان کرد: در ادامه ماموران با شناسایی مخفیگاه و هماهنگی های پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری ۱۲۳ نیاوران انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس ازانتقال به کلانتری به سرقت لوازم خودروهای لوکس مانند ضبط ، باند و محتویات درون داشبرد مانند عینک دودی ، عطروادکلن ، در محدوده شمال تهران اعتراف و عنوان کرد، لوازم مسروقه را به چند مالخر می‌فروخته و پول حاصله را صرف خرید موادمخدرو امورات روزمره خود می‌کرده است.

دستگیری ۳ مالخر در شمال تهران

ناصری‌نژاد با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سه مالخر نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت، ابراز داشت: این ۳ متهم نیز در عملیات های پلیسی بازداشت شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان این که متهمان بین ۶۰ تا ۶۵ سال سن دارند، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان دراختیار مراجع قضائی قرار گرفتند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید