نوشت: سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران از ممنوعیت تردد در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خبر داد و گفت: خودروهای پارک شده در این حوالی، توقیف و جریمه ۵۰۰ هزارتومانی خواهند شد.

میزان جریمه پارک خودرو در مقابل پارک‌ها چقدر است؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، اظهار کرد: در بحث تمهیداتی که پلیس انتظامی ویژه شرق استان تهران در خصوص روز سیزده بدر و روز طبیعت اندیشیده است، طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه ها ممنوع است، حتما محدودیت از طرف ما، شهرداری و حوزه میراث فرهنگی اعمال می‌شود.

وی افزود: خودرو شهروندانی که مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها باشد، علاوه بر این که اعمال قانون می‌شوند، حتما به پارکینگ‌ها منتقل خواهند شد؛ بنابراین از شهروندان تقاضا داریم خودشان رعایت کنند.

سردار عزیزی درباره کسانی که ویلا یا اماکن خصوصی در سطح حوزه دارند و از قبل آن جا مستقر شده اند، گفت: خواهشی که داریم این است که در روز سیزده در ویلایشان بمانند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص اعمال قانون متخلفان، گفت: کسانی که در مقابل پارک‌ها و تفرجگاه‌ها پارک کنند، حتی اگر داخل هم نروند، مبلغ پانصدهزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید