باشگاه کورتریک بلژیک با شکایت از محمد نادری و استقلال مدعی شده است که برای پیوستن نادری به این تیم رضایت نامه نداده است و حضور این بازیکن در ترکیب آبی ها غیر قانونی است و آبی پوشان پایتخت در آستانه محرومیت سنگین و جریمه نقدی احتمالی قرار دارند و در صورت تایید شکایت تمامی بازی‌هایی که این بازیکن در ترکیب استقلال به میدان رفته هم ۳ بر صفر خواهد شد.

استقلال در خطر محرومیتی بزرگ | شکایت باشگاه کورتریک از محمد نادری و استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر در سال جدید باشگاه استقلال با دردسری جدی روبرو شده که اگر ماجرا ختم به خیر نشود یک فاجعه در انتظار این تیم خواهد بود که می‌تواند شروع تلخی برای آبی‌ها و هواداران این تیم در ابتدای سال ۱۴۰۰ رقم بزند. 

ماجرا از آن قرار است که باشگاه کورتریک بلژیک شکایتی علیه محمد نادری و باشگاه استقلال به فیفا ارسال کرده مبنی بر اینکه رضایت نامه‌ای به این بازیکن نداده و نادری متهم به جعل سند شده است. 

باشگاه کورتریک حدود سه ماه قبل اخطاریه‌ای برای باشگاه استقلال فرستاد و در این خصوص به مسئولان باشگاه هشدار داد ولی مدیران این باشگاه علاوه بر اینکه نسبت به این نامه بی توجه بودند، مانع رسانه‌ای شدن موضوع شده و حالا این پرونده که مدتی است در فیفا به جریان افتاده به نتیجه رسیده و مسئولان فیفا به سود باشگاه بلژیکی رای دادند و نادری و باشگاه استقلال محکوم شدند. 

هنوز کمیته انضباطی فیفا در خصوص وضعیت نادری و استقلال حکمی صادر نکرده ولی طبق آیین نامه علاوه بر محرومیت سنگین و جریمه نقدی احتمالی، بازی‌هایی که این بازیکن در ترکیب استقلال به میدان رفته هم ۳ بر صفر خواهد شد و در این صورت باید منتظر یک فاجعه در لیگ برتر باشیم. 

یکی از مسئولان رده بالای استقلال که نخواست نامش فاش شود ضمن اعلام این خبر عنوان کرد که باشگاه استقلال با کمک فدراسیون فوتبال در تلاش است تا با رایزنی و کمک گرفتن از مهدی بیات، رییس فدراسیون فوتبال بلژیک که اصالتا ایرانی است این مشکل را برطرف کنند و باید دید باشگاه استقلال در مدت محدودی که برای گرفتن رضایت باشگاه کورتریک دارد (۱۴ آپریل) می‌تواند این پرونده را حل و فصل کند یا نه.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید