صبح امروز جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ نیروهای الحشد الشعبی با هسته های مخفی داعش در استان دیاله در نزدیکی مرز ایران و عراق درگیر شدند.

درگیری شدید الحشد الشعبی با داعش در نزدیکی مرز ایران و عراق

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، بامداد جمعه اعضای باقیمانده گروهک تروریستی داعش که هنوز بعضا در برخی استان های عراق دیده می شوند، قصد داشتند با شبیخون به مقر نیروی بسیج مردمی عراق در استان دیاله حمله ای غافلگیرانه ترتیب داده و پس از آن به مناطق شهرنشین وارد شوند اما با مقاومت صورت گرفته این حمله ناکام ماند.

درگیری شدید الحشد الشعبی با داعش در نزدیکی مرز ایران و عراق  
تصاویری از مقابله امشب نیروهای بسیج مردمی با هسته های مخفی داعش

بر اساس اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی الحشدالشعبی حمله داعش در مناطق شمالی خانقین و نزدیکی مرز ایران رخ داد وتعدادی از تروریست ها در این حمله زخمی شدند.

استان دیاله به دلیل بافت جغرافیای خاصی که دارد، دارای مناطق سخت گذر و کوه های زیادی است که گشت های الحشدالشعبی امکان ورود با خودرو را به این مناطق ندارند و همین امر باعث شده تا هسته های مخفی داعش با حفر غار در کوه و یا تونل در زیر زمین به فعالیت ایذائی خود ادامه دهند.

تروریست ها برای اعلام موجودیت خود هر از چندگاه با شبیخون و حملات غافلگیرانه به برخی مناطق حمله می کنند اما در بیشتر موارد با مقابله جدی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق مواجه شده و مجبور به عقب نشینی و فرار از معرکه می شوند.  

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید