فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از تردد بیش از دو میلیون خودرو در محورهای گیلان طی ۱۹ روز در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: در این مدت یک میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۹ وسیله نقلیه وارد استان شده است و بیش از ۹۷۱ هزار خودرو نیز از گیلان خارج شدند.

تردد بیش از دو میلیون خودرو در محورهای گیلان در نوروز ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت یازدهم فروردین شاهد تردد دو میلیون و ۵۰ هزار و ۲۱۹ بودیم.

وی از ورود یک میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۹ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین ۹۷۱ هزار و ۴۵۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۴۳۵ هزار و ۶۱۹ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۳۳۹ هزار و ۸۶۸ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور چابکسر - رامسر با میزان تردد ۳۳۶ هزار و ۴۷۲ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

وی همچنین اضافه کرد: روز گذشته ۵۵ هزار و ۲۹۵ خودرو وارد گیلان و ۵۹ هزار و ۲۳۸ خودرو از گیلان خارج شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید