سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان از ترافیک روان و پرحجم در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: طرح ویژه ترافیکی برای فردا روز طبیعت در گیلان اجرایی می شود و مدیریت خوب مسافران در زمان خروج از استان سبب شده تا نسبت به دوره اول مسافرت‌ها شاهد ترافیک روان تر باشد.

ترافیک پرحجم و روان در جاده‌های استان گیلان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ جاور صفاری با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده‌های ارتباطی استان گیلان روان است، افزود: از روز گذشته و صبح امروز شاهد خروج مسافران از استان گیلان بوده‌ایم که در بعضی از ساعات ترافیک در محور رشت به قزوین در محدوده رودبار و سراوان به امامزاده هاشم باند شمال به جنوب پرحجم و روان بوده است.

وی افزود: مدیریت خوب مسافران در زمان خروج از استان سبب شده تا نسبت به دوره اول مسافرت‌ها شاهد ترافیک روان تر باشد.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به حضور تعدادی از مسافران در استان، گفت: با توجه به اینکه آخرین روز تعطیلات همزمان شده با روز طبیعت اگر زمان خروج از گیلان از سوی مسافران به درستی مدیریت نشود قطعاً در محدوده شهر رودبار و سراوان شاهد حجم زیاد ترافیک و کندی تردد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسافران باید زمان خروج خود را به ساعت پایانی جمعه موکول نکنند، تأکید کرد: پرهیز از توقف در مسیر به روانی ترافیک کمک خواهد کرد.

سرهنگ صفاری همچنین با اشاره به اجرای طرح ویژه ترافیکی در جاده‌های منتهی به تفرجگاه‌ها برای روز طبیعت، گفت: پلیس راه گیلان در این محورها حضور دارد و نسبت به برخورد با رفتارهای پرخطر و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: رانندگان وانت بارها و کامیونت فردا از سوار کردن مسافر در عقب خودرو جداً خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید