منوچهر حبیبی معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین از ممنوعیت تجمع و دورهمی در روز طبیعت ۱۳فروردین خبر داد و گفت: اگر در روز طبیعت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم طوفان سهمگین و مرگبار کرونا حادثه تلخی خواهد آفرید.

ممنوعیت تجمع و دورهمی در روز طبیعت | آغاز موج چهارم کرونا در استان قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، منوچهر حبیبی از ممنوعیت تجمع و دورهمی در این استان خبر داد و گفت: موج چهارم در استان آغاز شده و صدای ناقوس آزاردهنده کرونای منحوس به صدا در آمده است و از تمام شهروندان عاجزانه خواهش می‌کنم نسبت به هشدارها جدی عمل کنند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار قزوین افزود: با توجه به وضعیت کنونی و رشد تصاعدی تعداد مبتلایان در این استان تمامی بیمارستان ها در حال آماده باش کامل قرار گرفته اند.

وی علت اصلی این فاجعه را مسافرت‌ها و میهمانی‌های نوروزی دانست و افزود: برای وضعیت کنونی محدودیت ها و ممنوعیت های تازه ای اعمال خواهیم کرد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با توجه به وضعیت کنونی افزود: از هم استانی‌های عزیز و بزرگوار عاجزانه تمنا دارم، امسال نیز همانند سال گذشته ۱۳بدر را فراموش کنند و در خانه بمانند تا شاهد روزهای تلخ نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر در روز طبیعت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم طوفان سهمگین و مرگبار کرونا حادثه تلخی خواهد آفرید.

حبیبی در انتها وضعیت کنونی استان‌ها را چنین اعلام کرد: تاکستان در وضعیت قرمز و بوئین زهرا و البرز در وضعیت نارنجی قرار دارند و اگر پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته نشود وضعیت به مراتب از این هم بدتر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید