فردا ۱۳ فروردین آخرین روز از تعطیلات نوروز است و اکثر مسافران به شهرهای خود بازخواهند گشت.

پیش‌بینی وضعیت محورهای شمالی کشور در روز ۱۳ فروردین

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، براساس ارزیابی‌های صورت گرفته طی ساعات باقی مانده امروز و فردا ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای شمالی پیش بینی می‌شود و در برخی مقاطع و ساعات نیز ترافیک سنگین‌تر خواهد شد؛ چرا که در ساعات پیش‌رو مردم به تدریج به تهران بازخواهند گشت.

براساس آمار و اطلاعات به دست آمده از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور، امروز وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور روان بوده و طی ساعات پیش‌رو تا ساعت حدود ۲۰ ترافیک نیمه سنگینی در اکثر محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز و قزوین – رشت پیش بینی می‌شود.

جاده چالوس

ارزیابی‌ها و برآوردها نشان می‌دهد که فردا ۱۳ فروردین‌ماه جاده چالوس شاهد ترافیک نیمه سنگینی در ساعات ۸ صبح تا ۲۲ باشد که البته اوج این ترافیک از ساعت ۱۷ تا ۱۹ فرداست. همچنین برای پس فردا (شنبه ۱۴ فروردین‌ماه) نیز ترافیک نیمه سنگینی در ساعات ۸ تا ۱۲ پیش بینی شده است.

محور هراز

یکی دیگر از محورهای پرترافیک احتمالی برای فردا محور هراز است که از ساعت ۱۲ تا ۲۲ احتمالا ترافیک نیمه سنگینی را شاهد باشد و در برخی مقاطع ترافیک سنگین‌تر خواهد شد. البته از ساعت ۱۶ تا ۱۸ فردا ترافیک در مقاطعی از محور هراز به سمت تهران سنگین‌تر خواهد شد و ساعاتی از روز شنبه نیز وضعیت ترافیکی در این محور شمالی نیمه سنگین پیش بینی شده است.

جاده فیروزکوه

جاده فیروزکوه یکی از محورهایی است که ترافیک سنگین برای آن پیش بینی نشده است و تنها از محدوده امین‌آباد تا تهران در ساعات ۱۶ تا ۲۴ فردا ترافیک قدری سنگین‌تر خواهد شد، اما همواره وضعیت ترافیک پیش بینی شده برای این محور طی ۲۴ ساعت روز ۱۳ فروردین‌ماه نیمه سنگین است.

محور قزوین – رشت

در محور قزوین – رشت نیز در مسیر بازگشت به سمت تهران وضعیت ترافیکی طی ۲۴ ساعت روز آتی نیمه سنگین خواهد بود و در محور قزوین – رشت در ساعت ۱۷ تا ۲۱ و در محور قزوین – کرج در ساعات ۱۷ تا ۲۰ و در محدوده‌های ساعات ۱۷ تا ۲۰ فردا ترافیک سنگین‌تر خواهد شد.

البته با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا طی روزهای گذشته و ایجاد محدودیت‌های جدید تردد به نظر نمی‌رسد امروز و فردا ترافیک سنگینی را مانند سال‌های گذشته در این ایام تجربه کنیم، چرا که بیشترین تردد در سال جاری در روز ششم فروردین‌ماه به ثبت رسید که بالابودن شیب تخلیه خودروهای غیربومی از استان‌های مختلف به مقاصدشان به ویژه به سمت استان‌های تهران و البرز حاکی از این مساله است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید