سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از ثبت ۲ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۸۹۶ نفر از هم استانی‌های خود را در اثر ابتلاء به کرونا از دست داده‌ایم.

 مجموع فوتی‌های کرونا در استان بوشهر به ۸۹۶ نفر رسید | آمار کرونا در بوشهر تا ۱۲ فروردین

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سعید کشمیری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد کرونای استان بوشهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد صعودی شدن ابتلاء و بستری‌های کرونایی در استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر نسبت به دی ماه گذشته ۸ برابر شده است افزود: بی‌توجهی به محدودیت‌ها و برگزاری مراسم و دورهمی‌ها نقش مهمی در افزایش موارد ابتلای به کرونا در استان داشته است.

روند افزایش کرونا در استان

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان کرونا در کشور از روزانه ۱۰ هزار نفر فراتر رفته است اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا هستیم.

وی با اشاره به وجود چهار شهرستان نارنجی و شش شهرستان زرد در استان ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۱۲۰ مبتلای جدید دیگر به کرونایی استان بوشهر شناسایی شده است.

کشمیری خاطرنشان کرد: تعداد بستری‌های کرونایی استان بوشهر در اسفندماه حدود ۶۰ نفر بود که اکنون به بیش از ۱۷۰ نفر رسیده است.

۲۳ هزار  مبتلا در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۳ هزار و ۶۰۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی گفت: طی شبانه روز اخیر ۵۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۴۲ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

۸۹۶ فوتی کرونایی در استان

کشمیری با اشاره به ثبت دو مورد دید فوتی کرونایی در استان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۸۹۶ نفر از هم استانی‌های خود را در اثر ابتلاء به کرونا از دست داده‌ایم.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، هشت نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید