۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 55236686

مسی این روزها نه آنچنان به رفتن از بارسا اصرار دارد و نه چندان به ماندن فکر می‌کند بلکه بیش از همه چیز دنبال شنیدن و دیدن برنامه‌های رئیس جدید بارسا است.

 لاپورتا مسی را رام خواهد کرد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، آنطور که موندودپورتیوو نوشته لیونل مسی سه ماه دیگر قدم در ۳۴ سالگی خواهد گذاشت و هنوز مشخص نیست که در بارسا ماندنی خواهد بود یا خیر. کاپیتان بارسا در هفته های اخیر پیام های مثبتی از سوی خوان لاپورتا رئیس باشگاه دریافت کرده و او نیز مثل تمام دوست داران بارسا می خواهد مسی قراردادش را تمدید کند ولی فوق ستاره آرژانتینی قبل از هر تصمیمی منتظر ملاقات با رئیس و شنیدن برنامه های او برای فصل بعد است.

 لاپورتا مسی را رام خواهد کرد؟

روز گذشته اسپورت ۳ کاتالونیا گزارش داد که لاپورتا تلاش هایش برای ترغیب مسی به تمدید را شروع کرده و به زودی با او پای میز مذاکره خواهد رفت. لاپورتا به خوبی می داند که برای مسی بیش از مسائل مالی یک پروژه ورزشی برنده حائز اهمیت است.

مسی در ۳۴ سالگی به یک پروژه منطقی، خوب و درست "کوتاه مدت" فکر می کند و برای وی این مساله بسیار مهم است که لاپورتا برای فصل بعد تیمی مدعی فتح لیگ قهرمانان ببندد.

 لاپورتا مسی را رام خواهد کرد؟

بارسای فصل جاری البته که تیمی آینده دار نشان داده است. حساب کردن کادر فنی روی جوانانی چون پدرو، ایلایکس، سرجینیو دست، آنسو فاتی و ....خبر از آینده ای خوب برای بارسا می دهد ولی مسی بیش از هر چیزی به فصل پیش رو فکر می کند و دوست دارد پس از ۷ سال بار دیگر فتح لیگ قهرمانان را تجربه کند. قطعا با جذب ستاره ای چون ارلینگ هالند بارسا و مسی می توانند به آینده کوتاه مدت خوشبین شوند.

مسی در حال حاضر نه به تمدید خوش بین است و نه بدبین و در انتظار شنیدن حرف های لاپورتاست. رئیس جدید مسی را متقاعد خواهد کرد؟

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید