وجود غار مملو از گل‌های زیبا و شکاف‌های سنگی غار اقیانوس که با کاهش جزر و مد در حدود ۱۳۰ کیلومتری سیدنی ایجاد شده است، هر گردشگری را به کشور استرالیا جذب می‌کند.

غارهای دیدنی و زیبا در استرالیا / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از  باشگاه خبرنگاران، گردشگران و مسافران بسیاری از سراسر جهان به سمت غارهای بسیار زیبای موسوم به «غار نخی پنبه ای» که فقط دو ساعت با سیدنی پایتخت استرالیا فاصله دارد، جلب می‌شوند. غارهایی که این بازدیدکنندگان به دیدن آن نقطه جادویی طبیعت می‌روند تا درهم آمیختگی فوق العاده رنگ‌ها را و طبیعت را در بهترین فرم آن ببینند.

شکاف‌های سنگی غار اقیانوس با کاهش جزر و مد ایجاد می‌شود و بنابراین رنگ صورتی روشن و بنفش از سنگ‌های باشکوه آن آشکار می‌شود، زیرا یک جوی آب خیره کننده در امتداد پیاده‌رو ساحل «مونی» واقع در منطقه حفاظت شده در حدود ۱۳۰ کیلومتری سیدنی وجود دارد.

مقامات محلی به هر فردی که مایل به بازدید از این منطقه شگفت انگیز باشد، هشدار داده‌اند که در زمانی که امواج کوتاه است برای بازدید مراجعه کنند تا از لیز خوردن جلوگیری شود چرا که در این صورت می‌تواند برای بازدید کنندگان خطر ایجاد کند.

در هنگام جزر و مد کم نیز اگر بازدید کنندگان به سکوی سنگی نزدیک شوند، خطر بزرگی وجود دارد، زیرا امواج هجوم می‌آورند تا به سرعت شکاف را با آب پر کنند و رنگ‌های زیبای صورتی و بنفش را پنهان می‌کنند.

غارهای بسیار شگفت انگیز در ا,استرالیاسترالیا
غارهای بسیار شگفت انگیز در ا,استرالیاسترالیا
غارهای بسیار شگفت انگیز در ا,استرالیاسترالیا
غارهای بسیار شگفت انگیز در ا,استرالیاسترالیا
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید