در پی برخورد شدید یک دستگاه پراید با تیر چراغ برق در بلوار غدیر، ۲ نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

۲ کشته بر اثر برخورد پراید با تیر چراغ برق

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ محمد کاشفی کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پراید با تیر چراغ برق در محدوده بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی و بر جای گذاشتن دو کشته و یک مجروح در این حادثه خبر داد .

سرهنگ محمد کاشفی ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۲۲:۱۹ شب گذشته، در مسیر جاده قدیم قم خ کاشانی (بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی) یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده در حین ورود به خیابان کاشانی بعلت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده و پس از عبور و برخورد با جدول به شدت با تیر چراغ برق تصادف و متوقف می شود.

وی بیان داشت: شدت این تصادف به حدی بوده که راننده و یک سرنشین این پراید فوت می نمایند و سرنشین دیگر نیز مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می گردد.

سرهنگ کاشفی افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب در موقعیت ، علت این حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه اعلام گردید.

وی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نمایند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید