بنابر اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، جو بایدن بخشی از تحریم‌هایی را که دولت ترامپ یک روز قبل از روی کار آمدن دولت جدید این کشور علیه ونزوئلا اعمال کرده بود، لغو کرد.

بایدن بخشی از تحریم‌های ترامپ علیه ونزوئلا را لغو کرد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر به نقل از سایت وزارت خزانه داری آمریکا،، دولت بایدن تحریم های اعمال شده دولت ترامپ علیه ۴ شرکت ایتالیایی را که به علت انجام تبادلات نفتی با ونزوئلا مورد تحریم قرار گرفته بودند، لغو کرد.

براساس این گزارش؛ وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه چهارشنبه بخشی از تحریم هایی را که دولت ترامپ یک روز قبل از روی کار آمدن دولت بایدن علیه ونزوئلا اعمال کرده بود، لغو کرد.

دولت ترامپ در ۱۹ ژانویه (۳۰ دی) یک روز قبل از روی کار آمدن دولت جو بایدن این تحریم ها را علیه شرکت های ایتالیایی و نهادهای ونزوئلا اعمال کرد.

در ادامه سیاست های خصمانه و یکجانبه وزارت خزانه داری دولت ترامپ در ۱۹ ژانویه در مجموع سه فرد، ۱۴ نهاد و شش شناور را به دلیل ارتباط آنها با شبکه تلاش برای دور زدن تحریم های ایالات متحده در بخش نفت ونزوئلا هدف قرار داده بود.

ونزوئلا در واکنش به محکوم کردن این تحریم ها، آنها را تجاوزی نا امیدکننده علیه مردم ونزوئلا توسط دولت دونالد ترامپ خوانده بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید