۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
کد خبر: 55236528

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز با حضور کادرفنی و مجتبی محرمی تمرین خود را برگزار کردند.

پرسپولیس با پیراهن جدید تمرین کرد

به گزارش سلام نو به نقل از میزان طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود برای بازی با پدیده مشهد را از ساعت ۱۶ امروز، چهارشنبه، در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفتند.

در این تمرین اعضای تیم که مجتبی محرمی بازیکن اسطوره‌ای فوتبال ایران را نیز ناظر بر کار خود می‌دیدند از پیراهن‌های تمرینی جدید استفاده کردند.

تمرین امروز با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی آغاز شد. سپس بازیکنان در سالن بدنسازی به کار با وزنه مشغول شدند. این بخش از تمرین ۲۵ دقیقه به طول انجامید و ۴۵ دقیقه بعدی تمرین هم در زمین چمن انجام شد.

آقا وسط در سه گروه، پاسکاری‌های ترکیبی و تمرین اختصاصی گلزنی برای مهاجمان، این بخش از تمرین را به خود اختصاص داد.

برای تمرین امروز، احمد نوراللهی، حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری و حامد لک که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده بودند، به جمع سرخپوشان برگشتند.

مجتبی محرمی نیز امروز میهمان ویژه تمرین بود که با استقبال کادرفنی و مربیان روبه‌رو شد. او ضمن خوش و بش با سرخپوشان برای پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

پرسپولیس طی روزهای پنجشنبه و جمعه، دو جلسه تمرین دیگر خواهد داشت و همان روز جمعه با پرواز اختصاصی راهی مشهد خواهد شد تا آماده بازی با پدیده و اولین مسابقه رسمی خود در سال ۱۴۰۰ شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید