ظهر امروز با حمله ۴ نفر به پسر جوانی در مقابل فروشگاه رفاه تهرانسر، حادثه هولناکی رخ داد که در جریان آن پسر جوان با ضربات چاقو به قتل رسید.

پسر جوان مقابل فروشگاه رفاه تهرانسر توسط ۴ جوان به قتل رسید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پسر جوان که از سوی ۴ جوان ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

ساعت یک ظهر امروز جوان ۲۵ ساله ای در جلوی فروشگاه رفاه منطقه تهرانسر بود که ناگهان ۴ جوان به سمت وی حمله کرده و در کوتاه ترین زمان این جوان تنها را به باد کتک گرفته و پس از زخمی کردن او با ضربات چاقو پا به فرار گذاشتند.

مدت زمان درگیری آنقدر کوتاه بود که شاهدان حتی موفق به تماس با پلیس ۱۱۰ نشدند و پس از فرار ۴ پسر جوان شاهدان به کمک جوان زخمی رفته و در ادامه تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

قتل در جلوی فروشگاه رفاه تهرانسر

امدادگرن اورژانس پسر جوان که از ناحیه کمر هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند اما این جوان ۲۵ ساله بخاطر خونریزی زیاد و شدت ضربات چاقو روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا ماجرا به بازپرس ویژه قتل مخابره شود و در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

تحقیقات میدانی نشان از آن دارد که ۴ پسر جوان با قربانی جنایت اختلاف قدیمی داشته و با نقشه ای طراحی شده به وی حمله کرده و پس از زخمی کردن این جوان افغان پا به فرار می گذارند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری مرگبار در مقابل فروشگاه رفاه منطقه تهرانسر در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    3 0
    چرا مردم نگرفتند قاتلان روبا اینکه همه نگاه میکنن
  • مهدی یار IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    0 0
    من خودم تو تهرانسر زندگی میکنم همچین خبری نشنیدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید