خداداد عزیزی، مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید متاسفانه در سال ۹۹ دو تن از عزیزترین فوتبالیست‌های ایران را از دست دادیم که هیچ وقت جای آنها پر نمی‌شود.

درگذشت مهرداد میناوند یکی از بزرگترین غم‌های زندگی‌ام است

به گزارش سلام نو به نقل از  ایرنا، «خداداد عزیزی» یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. او با گلی که وارد دروازه استرالیا کرد برای خود جایگاه ویژه در قلب ایرانیان دست و پا کرد.

عزیزی اگرچه حال و هوای مصاحبه نوروزی نداشت اما اظهار داشت: من از دهه ۷۰ با مهرداد میناوند هم‌بازی بودم و این رابطه دوستانه در سال‌های اخیر گرم‌تر شده بود و اکثر اوقاتی که در تهران بودم بیشتر ساعت ها با او بودیم و حرف می‌زدیم.

وی افزود: در تیم ۹۸ هر کجا می‌رفتیم، مهرداد میناوند حضور داشت. اگر جایی هم نمی‌توانست همراه تیم باشد، جای خالی‌اش کاملا به چشم می‌آمد. او جوان شوخ، شلوغ و دوست داشتنی بود که احترام افرادی را که حتی یک روز از وی بزرگ‌تر بودند را نگه می‌داشت.

درگذشت مهرداد میناوند یکی از بزرگترین غم‌های زندگی‌ام است

بازیکن اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: من همیشه گفته‌ام و باز می‌گویم اگر در زندگی سه غم بزرگ و مصیبت دیده‌ باشم، بدون شک یکی از آنها درگذشت مهرداد میناوند است.

حماسه‌ساز ملبورن تصریح کرد: علی انصاریان بچه خوب و محبوبی بود. کسی که با مادرش این‌قدر عاشقانه و دوستانه رفتار می‌کند به طور حتم انسان بزرگی است. متاسفانه در سال ۹۹ دو تن از عزیزترین فوتبالیست‌های ایران را از دست دادیم که هیچ وقت جای آنها پر نمی‌شود.

عزیزی تاکید کرد: اصلا حال و هوای نوروز و سال تحویل را برای سال ۱۴۰۰ نداشتم. سال ۹۹ با غم و تلخی زیادی همراه بود و عید مزه‌ای برایم نداشت.

وی افزود: بچه که بودیم اگر یک اسکناس ۱۰ تومنی هم دریافت می‌کردیم کلی ذوق و شوق داشتیم و سریع می‌رفتیم خرید می‌کردیم. من که می‌رفتم خوراکی می‌خریدم و می‌خوردم.

درگذشت مهرداد میناوند یکی از بزرگترین غم‌های زندگی‌ام است

حماسه‌ساز ملبورن اظهار داشت: در عید همیشه به همسر و فرزندانم عیدی می‌دهم و امسال نیز همچون سال‌های گذشته این کار را انجام دادم.

عزیزی در پایان گفت:حضور پدر بهترین و بزرگ‌ترین عیدی برای من است و هر کاری بتوانم برای او انجام می‌دهم و با کمال افتخار نوکری‌اش را می‌کنم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید