مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از تردد ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در جاده های گلستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا دهم فروردین ۴۲۵ هزار خودرو به استان وارد و ۴۰۱ هزار خودرو هم از استان خارج شده اند.

ورود ۴۲۵ هزار خودرو به استان گلستان در نوروز ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مهدی میقان اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا دهم فروردین ۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تردد در محورهای گلستان ثبت شده که ۶ درصد آن ها وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی افزود: طی این مدت ۴۲۵ هزار خودرو به استان وارد و ۴۰۱ هزار خودرو هم از استان خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: ساعت اوج ترافیک در جاده های گلستان بین ۱۸ الی ۱۹ بوده و شلوغ ترین محور هم علی آباد به گرگان ثبت شده است.

میقانی تصریح کرد: ۷۰ درصد پلاک های تردد شده در دهم فروردین بومی استان ها بوده و خودروهایی با پلاک استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و سیستان و بلوچستان جزو بیشترین خودروهای تردد شده در استان هستند.

وی گفت: تا دهم فروردین ۱۵۴ هزار نفر در گلستان با ناوگان حمل و نقل جاده ای در گلستان جابجا شده و حدود ۱۳ هزار نفر با قطار وارد استان شده و ۱۱ هزار نفر هم خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: چهار هزار مسافر هم با هواپیما وارد استان شده و سه هزار و ۶۰۰ نفر هم با این ناوگان خارج شده اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید