مهدی دلاوری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در این شهرستان خبر داد و گفت: مبتلایان به کرونای انگلیسی در این منطقه افزایش یافته و به رقم ۳۸ نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در کاشان به ۳۸ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی دلاوری عصر روز گذشته (سه شنبه_۱۰ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که موارد ابتلا به سوش انگلیسی کرونا رو به افزایش یافته و نشان از گردش این واریانت از ویروس کرونا در منطقه کاشان است و پیش بینی می شود که روزهای آینده ابتلای غالب از نوع جهش یافته انگلیسی باشد.

وی افزود: همزمان با افزایش ابتلاء به بیماری کرونا و موارد بستری احتمالاً شاهد خیز جدید شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان هستیم و به شهروندان تاکید می کنیم از حضور در تجمعات به شدت خودداری کنند.

وی تصریح کرد: حضور در تجمعات یکی از مهمترین عوامل پیک جدید ویروس کرونا در منطقه کاشان است و در صورتی که تصمیم مناسبی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس در کاشان گرفته نشود شاهد اوضاعی بحرانی و خطرناک در منطقه کاشان خواهیم بود.

دلاوری تاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در مراسم‌ عزا و شادی، برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا ضروری است و از مسافران و گردشگرانی که در کاشان هستند می‌خواهیم هر چه سریع‌تر این منطقه را ترک کنند.

آخرین آمار نشان می دهد که در روز سه شنبه دهم فروردین ۱۲۵ مورد ابتلا به کرونا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شده است که ۲۱ نفر آنها با فاصله سنی ۳۱ و ۸۴ سال دچار بیمار حاد تنفسی بوده و ۱۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید