سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ممنوعیت تردد و توقف در حاشیه زاینده رود، ناژوان و کوه صفه در روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: در سایر شهرستان‌های استان هم ورود در تفریحگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.

ورود به تفرجگاه‌های شهرستان‌های اصفهان ممنوع شد | ممنوعیت توقف در حاشیه زاینده رود، ناژوان، کوه صفه در ۱۲ و ۱۳ فروردین

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع است، اظهار داشت: شهروندان در این دو روز به هیچ وجه در حاشیه زاینده رود، ناژوان، بزرگراه‌ها و کوه صفه توقف نکنند.

ورود به تفرجگاه‌ها ممنوع شد

وی اضافه کرد: در سایر شهرستان‌های استان هم ورود در تفریحگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه، یازدهم فروردین ماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی استان اجرا می‌شود، ادامه داد: شهرهای دارای شرایط قرمز خوانسار و گلپایگان هستند و شهرهای اصفهان، لنجان، نجف آباد، مبارکه و تیران وکرون در شرایط نارنجی قرار دارند.

جریمه یک میلیون تومانی برای تردد خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهروندان با فرهنگ اصفهانی مثل همیشه همکاری خوبی با پلیس راهور داشته‌اند، ابراز داشت: درخواست پلیس همواره پرهیز از ترددهای غیر ضروری است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و درشهرهای دارای وضعیت نارنجی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد، افزود: ثبت تخلفات بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید