دکتر محمدجواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مسمومیت ۱۳ نفر با گاز منوکسید کربن در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۱۳ نفر نیز در این مدت به دلیل مسمومیت با منوکسید کربن به اورژانس شیراز مراجعه کرده‌اند که ۱۰ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر هم فوت شد.

مسمومیت ۱۳ شهروند شیرازی با گاز منوکسیدکربن از ابتدای سال ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر محمدجواد مرادیان در گفت و گویی به تشریح آمار و ماموریت‌های اورژانس فارس از ۳۰ اسفند ٩٩ تا نهم فروردین ۱۴۰۰ پرداخت و با بیان اینکه ١٣ هزار و ٩٩٩ تماس به مرکز پیام اورژانس شیراز در این بازه زمانی اعلام شده است، کل ماموریت‌های اورژانس را از ۳۰ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین ماه جاری را ٦٦٥٥ مورد اعلام کرد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: ٦٩٠ فقره حادثه ترافیکی شهری نیز از ۳۰ اسفند ۹۹ تا ٩ فروردین ماه جاری به عهده اورژانس شیراز گذاشته شده است.

مرادیان با بیان اینکه در بازه زمانی فوق ۱۰۸۰ مصدوم انتقالی و ۲۲ فوتی داشته‌ایم، عنوان کرد: ۱۳ نفر نیز در این مدت به دلیل مسمومیت با منوکسید کربن به اورژانس شیراز مراجعه کرده‌اند که ۱۰ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر هم فوت شد.

مدیر مرکز اورژانس استان فارس یادآور شد که از ۳۰ اسفند ۹۹ تا ۹ فروردین امسال برای انجام سه ماموریت از بالگرد استفاده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید