سید امان الله جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان سه نفر از افراد گیرافتاده در ارتفاعات روستاهای رودبار گچساران در شب گذشته خبر داد .

نجات جان ۳نفر در ارتفاعات روستاهای رودبار گچساران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، با اعزام تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران سه نفر که در دیواره صخره ای ارتفاعات روستاهای رودبار گیر افتاده بودند نجات پیدا کردند .

جهانبین افزود طی تماس تلفنی با کشیک امداد و نجات استان در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در دیواره صخره ۷۰۰ متری در ارتفاعات روستای رودبار به سرعت تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران به محل حادثه اعزام شدند و ساعت ۲۲ به محل رسیده و با انجام عملیات نجات هر ۳ نفر را در سلامتی کامل به پایین ارتفاعات انتقال داده و به خانواده آنها تحویل داده شدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت شماره تلفن ۱۱۲ کشیک امداد نجات جمعیت هلال احمردر هر لحظه از شبانه روز آمادگی پاسخگویی به مردم است را دارد .

جهانبین اعلام کرد در طول طرح امداد و نجات نوروزی که از ۲۵ اسفندآغاز شده است تاکنون جمعیت هلال احمر استان موفق به امدادرسانی ۹ حادثه شده است .

کد خبرنگار: ۱۵

• نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پازن IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    من یکی از اون سه نفرم . درواقع ما از سمت راست کوه بالا رفتیم تا رسیدیم به قله . بعدش از سمت چپ کوه اومدیم پایین که وسط راه به پرتگاه خوردیم . میخواستیم برگردیم به قله و از همون راهی که اومده بودیم بالا بریم پایین . اما سنگ های پشت سرمون ریخته بودن . قبل از رسیدن تیم امداد یک کوهنورد محلی به اسم اقای مقدم ، اومد و مارو ازون جا یکی یکی کشید بالا ،بعدش مارو چند صد متری تا قله ی کوه بالا برد . گروه امداد در قله منتظر ما بودن و همگی اومدیم پایین . حتی مسیر پایین اومدنمون رو هم همون اقای مقدم مشخص کرد . درسته که حین پایین اومدن از کوه ،اعضای امداد مواظب بودن ک ما نیفتیم تو اون تاریکی شب ، واقعا هم دستشون درد نکنه . اما نجات دهنده ی اصلی ،اون مرد محلی بود . و نبودن اسمش توی این خبر ، واقعا جای تاسف داره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.