آبتین حیدرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغاز طرح واکسیناسیون پاکبانان در استان گیلان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز این طرح یک هزار و ۲۳۳ تن بر اساس معیارهایی چون سن بالا و یا ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، انتخاب و به مراکز بهداشت از پیش تعیین شده معرفی می شوند.

آغاز طرح واکسیناسیون پاکبانان در استان گیلان

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه نخستین مرحله از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در گروه ها و بخش عمومی جامعه اظهار داشت: هشتم فروردین ماه سال جاری  تزریق واکسن  کرونا به پاکبانان با تزریق واکسن به ۲۰  تن از پاکبانان شهرداری رشت در مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۶ گلسار رشت آغاز شد.
دکتر حیدرزاده  در ادامه اظهار داشت: همزمان با سایر استان‌ها، در استان گیلان نیز طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری آغاز شده که  در این خصوص یک هزار و ۲۳۳ تن بر اساس معیارهایی چون سن بالا و یا ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، انتخاب و به مراکز بهداشت از پیش تعیین شده معرفی می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خاتمه یاد آور شد:  رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین اصل برای مقابله با ویروس کرونا است و تا زمان اتمام واکسیناسیون برای تمام گروه ها و افراد جامعه رعایت این اصول اجتناب ناپذیر است.
لازم به ذکر است : در اولین مرحله از تزریق واکسن علیه کرونا، ۲۰ تن از پاکبانان شهرداری رشت واکسن دریافت کردند و در مراحل بعدی و طی روزهای آینده نیز مابقی پاکبانان استان واکسینه خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید