بنابر اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۹ فروردین سال جاری، سه میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۶۷ خودرو در جاده‌های این استان تردد داشته‌اند.

رشد ۶۸ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

به گزارش سلام نو، عباس شرفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در تعطیلات نوروز سال گذشته تعداد ۲ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۳۱۸ خودرو در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار آنلاین ( برخط) استان تردد داشته اند.

وی با بیان اینکه اوج تردد در محور های استان بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ بوده است بیان کرد: بیشترین تردد در محور خرم‌آباد - سه راهی الشتر با ۱۴ هزار و ۶۵۰ خودرو، محور سه راهی چالانچولان - دورود با ۱۴ هزار و ۴۰۰ خودرو و دورود - سه راهی چالانچولان با ۱۳ هزار و ۷۶۵ خودرو بوده است.

وی افزود: سرعت متوسط ثبت شده در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار ۷۶.۲ کیلومتر بر ساعت بود و بیشترین سهم وسایل نقلیه سنگین با ۵۵ درصد مربوط به محور اندیمشک- پلدختر می باشد.

وی گفت: محور پلدختر- خرم آباد با ۹۷.۵ و محور ازنا - شازند با سرعت ۳۲.۵ کیلومتر بر ساعت به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سرعت متوسط جاده‌های لرستان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی درخصوص وضعیت ترافیکی جاده ها است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید