به گفته رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مرد چوپانی که در کوه‌های صعب‌العبور کردلان دشتی سقوط کرده بود، توسط بالگردهای اورژانس نجات یافت.

نجات چوپان گرفتار در کوه توسط بالگردهای اورژانس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بعدازظهر دیروز( دوشنبه ۹ فروردین‌) با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و اعلام شد جوانی ۳۵ ساله که در کوه‌های کِردِلان دشتی گوسفندانش را به چرا برده بود، سقوط کرده و بیش از ۱۵۰ متر به پایین دره افتاده است.

او ادامه داد: بلافاصله بالگرد به منطقه حادثه اعزام شد و با توجه به کوهستانی بودن منطقه مردم برای اینکه بالگرد مسیر را پیدا کند، آتش روشن کردند، در این شرایط تیم پرواز و اورژانس که  فقط به نجات جان آن مرد جوان فکر می‌کردند، به سختی در منطقه فرود آمدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بوشهر گفت: وقتی تکنسین‌ها بالای سر مصدوم رسیدند با اقدامات به‌موقع درمانی جان مصدوم را نجات دادند و او به مرکز درمانی برای ادامه درمان منتقل شد.

دادجو عنوان کرد: در این مأموریت سخت کادر پرواز کاپیتان ناصر جلیلی و کاپیتان سید سجاد حسینی خاییزی در کنار خدارحم نویدکیا و روزبه دهباشی تگنسین‌های اورژانس حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرتیپ مردانلو IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام جا دارد از کلیە عزیزانی (هلال احمر،اورژانس،امدادونجات...)کە در نجات جان من سهیم بودند تشکر و قدردانی بعمل می آیید برنامە دارم سال آیندە در همان روز جشن بگیریم و از عواملین کە برای نجات جان من زحمت کشیدند تقدیر و تشکر بعمل آید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید