معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از اسکان ۶ هزار و ۴۴۶ مسافر و گردشگر در واحدهای اقامتی این استان از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

اسکان ۶ هزار و ۴۴۶ مسافر در واحدهای اقامتی استان بوشهر

به گزارش سلام نو، سکینه سالاری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس میزان اقامت در هتل ۲ هزار و ۶۷۲ نفر، هتل آپارتمان ۴۸۱ نفر، هتل سرای سنتی ۱۱۱ نفر، مهمان‌پذیرها ۹۴۵ نفر، مجتمع‌های گردشگری ۴۰۶ نفر و بوم‌گردی‌ها یکهزار و ۸۳۱ نفر است.

وی اضافه کرد: برای رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی، اسکان مسافر فقط در واحدهای اقامتی دارای مجوز امکان‌پذیر و در سایر اماکن ممنوع است.

سالاری اظهار کرد: در این ارتباط تیم‌های نظارتی این اداره کل ۹۹۵ بازدید از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و دفاتر خدماتی مسافرتی و مراکز اقامتی موقت انجام داده و چنانچه کم کاری انجام شده باشد با آن مرکز اقامتی برابر قانون برخورد و پلمب می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای سفرهای ایمن و مسئولانه اسکان در مکان‌های رسمی، ممنوعیت اسکان در اماکن غیر رسمی و نصب چادر، الزام استفاده از ۲ ماسک در سفر و بازدیدها، اجرای همه دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بازدیدها از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی مورد تاکید قرار دارد.

سالاری اضافه کرد: تا پایان تعطیلات نوروز دبیرخانه ستاد در استان بوشهر فعال است و به‌طور شبانه روز گزارش‌ها مردمی را در این موضوع‌ها رصد می‌کند تا بتوانیم همه با هم از شیوع موج بعدی کرونا جلوگیری کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: در این مدت ۳۳هزار و ۱۹۲ بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی، ۱۴هزار و ۱۳۹ دیدن از جاذبه تاریخی - فرهنگی، ۱۱هزار و ۴۳۰ بازدید از جاذبه‌های طبیعی انجام شده‌است.  

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید